توماس كرافت و رد پيشنهاد تمديد قرارداد بايرن مونيخ
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : آرمان

قرارداد اين بازيکن 22 ساله در انتهاي فصل جاري به پايان مي رسد و بايرني دوست دارند اين بازيکن را در آليانس آره نا نگهدارند.


   توماس کرافت، دروازه بان جوان بايرن مونيخ، پيشنهاد اين باشگاه براي تمديد قرارداد تا تابستان 2013 را رد کرد.

قرارداد اين بازيکن 22 ساله در انتهاي فصل جاري به پايان مي رسد و بايرني دوست دارند اين بازيکن را در آليانس آره نا نگهدارند.

اما کرافت از زماني که متوجه شده باشگاه قصد دارد مانوئل نوير، دروازه بان ملي پوش شالکه را به خدمت بگيرد، از تمديد قرارداد منصرف شد و از کريستين نرلينگر، مدير ورزشي بايرن خواست تا مذاکرات براي تمديد قرارداد را به پايان فصل موکول کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من نگراني خاصي بابت تمديد قرارداد ندارم. براي من مهم است که زمان زيادي براي بازي پيدا کنم. من در حال حاضر دروازه بان اول باشگاه هستم و مي خواهم اين شرايط را حفظ کنم. هنوز زمان زيادي براي صحبت کردن در مورد تمديد قرارداد وجود دارد."

کرافت يکي از محصولات آکادمي جوانان باشگاه بايرن است که با پيشرفتي قابل توجه به دروازه اول باشگاه تبديل شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 2662
بازدید کل : 44719
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1