اينتر به دنبال سرمربي جديد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : آرمان


 

پس از قطعي شدن جدايي لئوناردو از نيمکت اينتر و حضور اين مربي برزيلي روي نيمکت پاري سن ژرمن نراتزوري‌ها جستجوي خود را براي يافتن گزينه موردنظر آغاز کرده‌اند.


 

 لئوناردو که فصل گذشته از هفته‌هاي مياني ليگ جانشين بنيتس اسپانيايي شد اکنون راهي فرانسه خواهد شد تا مرد شماره يک نيمکت پاري سن ژرمن باشد.

 ارنستو پائوليلو مدير روابط عمومي باشگاه اينتر در گفت‌وگو با بلومبرگ با اعلام اين مطلب گفت: لئوناردو به زودي به پاريس سفر مي‌کند و ما از هم اکنون دنبال يافتن جانشين مناسبي براي او هستم. البته اين جدايي تنها با نظر شخصي خود لئوناردو صورت مي گيرد چرا که باشگاه قصد داشت او را براي فصل آينده حفظ کند.

 روزنامه ايتاليايي گاتزتا دلواسپورت هفته گزارش داد که سرمربي برزيلي اينتر در سفر به دوحه با موسسه مالي قطر که 70 درصد سهام باشگاه پاري سن ژرمن را در اختيار دارد وارد مذاکره شده است.

 از سينشا ميهايلوويچ، مربي فعلي فيورنتينا و بازيکن سال‌هاي نه چندان دور اينتر به عنوان يکي از گزينه‌هاي اصلي هدايت نراتزوري در فصل آينده ياد مي شود، هرچند ماسيمو موراتي رئيس باشگاه اينتر اعلام کرده قصد ندارد مربي فصل بعد تيمش را از باشگاه ديگري انتخاب کند.

 رئيس باشگاه اينتر دراين باره مي گويد: ميهايلويچ در حال حاضر مربي باشگاه ديگري است و من در حال حاضر قصد ندارم مربياني که با باشگاه‌هاي ديگر قرارداد دارند را به خدمت بگيرم.

 تيم فوتبال اينتر فصل گذشته پس از چند قهرماني پياپي در سري A عرصه را به رقيب همشهري واگذار کرد و پس از ميلان به مقام نايب قهرماني دست يافت.
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 2653
بازدید کل : 44710
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1