دي ماريا:كاش قبل از جام ملت‌ها با رئال تمديد كنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 13:14 ::  نويسنده : آرمان

هافبک آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد از علاقه‌اش براي تمديد قرارداد با باشگاه مادريدي خبر داد


 

  آنخل دي ماريا که در آستانه رقابت‌هاي کوپا آمريکا ( جام ملت‌هاي آمريکاي جنوبي) به آرژانتين سفر کرده نگراني‌اش را از بابت تمديد قرارداد با باشگاه رئال مادريد ابراز و اظهار اميدواري کرد روند مربوط به تمديد قراردادش هر چه سريعتر طي شود.

 دي ماريا در گفت‌وگو با راديو "لارد" عنوان کرد: کمي هيجان دارم و بي صبرانه منتظرم کارهاي مربوط به تمديد قرارداد و ادامه‌ي حضورم در باشگاه رئال مادريد به پايان برسد. زماني که راهي مادريد شدم به من گفته شد که اگر در سال اول عملکرد خوبي داشته باشم قراردادم براي سالهاي آينده تمديد خواهد شد به همين دليل کمي استرس دارم و اين روزها در انتظار رسيدن اخبار خوش از مادريد هستم.

 ستاره تيم ملي آرژانتين درباره‌ي وضعيتش براي فصل آتي عنوان کرد: چند تيم اروپايي بازي‌هاي من را از نزديک تماشا کرده‌اند و چند پيشنهاد دارم، اما از وضعيتم در مادريد راضي هستم. فقط اگر شرايط به گونه‌اي فراهم شود که بتوانم قبل از آغاز کوپا آمريکا وضعيتم را مشخص کنم بسيار خوشحال خواهم شد.

 دي ماريا درباره‌ي فصل گذشته‌ي فوتبال هم اظهار کرد: من فصل گذشته به همراه رئال مادريد پيشرفت‌هاي زيادي داشتم. فکر نمي‌کردم بتوانم در ليگ و ديگر رقابت‌هاي اروپايي درخشش داشته باشم. با اعتماد به نفسي که مورينيو به من داد باعث شد راحت‌تر کار کنم و آزادي بيشتري داشته باشم. فکر مي‌کنم در آينده شرايط از اين هم بهتر شود.
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 179
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 2769
بازدید کل : 44826
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1