مظلومي: غايبان را 5 ميليون جريمه مي‌کنيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد بازيکناني که با اين تيم قرارداد دارند و در تمرينات شرکت نمي کنند پنج ميليون تومان جريمه مي شوند.


 

 دومین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در فصل پیش روی رقابتهای لیگ عصر امروز دوشنبه در شرایطی در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی برگزار شد که تعداد بازیکنان حاضر نسبت به تمرین اول دو برابر شده بود و 6 بازیکن زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

 پرویز مظلومی در پایان این تمرین به خبرنگاران گفت: برخی بازیکنان با ما قرارداد دارند و برخی ها نیز قراردادشان را تمدید نکرده اند. ما پیش بینی این شرایط را می کردیم و تا روز شنبه این وضعیت را تحمل می کنیم اما از این تاریخ به بعد به شدت با غایبان برخورد خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: البته برخی بازیکنان در مسافرات داخلی و برخی خارج هستند اما آنهایی که با ما قرارداد دارند باید از روز شنبه در تمرینات شرکت کنند در غیراینصورت از روز شنبه هر بازیکن غایب را 5 میلیون تومان جریمه خواهیم کرد.

 مظلومی در مورد بازیکنان جدید استقلال نیز گفت: جاسم کرار و هوار ملامحمد که تیم ملی عراق را همراهی می کنند 10 روز دیگر به ایران خواهند امد و مشکلی برای همراهی ما ندارند. حمودی هم قراردادش را بسته و با نصرتی هم توافق کرده ایم. با یک دروازه بان صحبت کرده ایم و دنبال یک هافبک هم هستیم. اگر نتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم خودم به برزیل می روم تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی را انتخاب کنم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: متاسفانه باشگاه استقلال مشکل مالی دارد و تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی توانیم کاری انجام دهیم. فعلا آذوقه به استقلال نمی رسد و ما هم نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم. امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل هم برطرف شود.

 وی سقف قرارداد را عاملی در جهت فرار بازیکنان تاثیرگذار به تیم های عربی عنوان کرد و گفت: همین ایمان مبعلی که به امارات رفته است برای یک فصل یک میلیارد و 700 میلیون تومان گرفته است. بعد شما چطور انتظار دارید که این بازیکن با رعایت سقف قرارداد در ایران بماند. به نظرم تا زمانی که فوتبال ما دولتی باشد نمی شود سقف قرارداد را رعایت کرد.

 پرویز مظلومی در مورد واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه مردم ما حاضرند سهام روغن نباتی را بخرند اما سهام استقلال و پرسپولیس را نمی خرند. این تیم ها باید دولتی بمانند تا زیر ساخت های خصوصی سازی فراهم شود.
 

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 2641
بازدید کل : 44698
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1