منصوريان در نشست خبري:بايد با قدرت صعود کنيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال اميد کشورمان با بيان اينکه "نبايد صعود اين تيم را قطعي تلقي کنيم و هنوز 90 دقيقه سخت مقابل عراق پيش رو داريم"، گفت: با حمايت تماشاگران بايد با قدرت به مرحله بعد صعود کنيم.


 

 علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار برابر عراق ضمن بیان این مطلب افزود: تیم امید را در شرایطی سخت تحویل گرفتم و اکثر بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود بودند که خوشبختانه تعاملی که بین کادر تیم ملی و باشگاه‌ها وجود داشت باعث شد تا تیم شرایط سخت خود را پشت سر بگذارد.

 وی با دشوار خواندن دیدار مقابل عراق گفت: مسابقه سختی در پیش داریم. در بازی با عراق نیاز به حمایت تماشاگران داریم و امیدوارم تماشاگران در مسابقه فردا ما را تنها نگذارند.

 منصوریان درباره حضور سرمربی تیم ملی بزرگسالان در تمرینات تیم امید گفت: حضور کی‌روش نقطه قوتی است که باعث می شود بازیکنان تیم امید اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند. اینکه تیم‌های امید و بزرگسالان در کنار هم حضور دارند و پشتوانه یکدیگر هستند باعث می شود تا بازیکنان تیم امید اعتماد به نفس بالایی کسب کند. معتقدم این حضور منبع روحی بزرگی است.

 سرمربی تیم امید با اشاره به پیروزی این تیم در دیدار رفت مقابل تیم امید عراق گفت: در عراق توانستیم با یک گل پیروز شویم که این پیروزی با اطلاعات خوبی که در اختیارمان گذاشته بودند، بدست آمد. تمام سعی و تلاش ما این است تا به هدف نهایی خود که همان پایان دادن به انتظار 36 برای حضور در المپیک لندن است، برسیم.

 وی در واکنش انتقاداتی که از سرمربی تیم امید در رسانه‌ها مطرح می شود، گفت: در فوتبال انتقاد همیشه وجود دارد اما چون بحث ملی است باید صبور بود و از انتقادات چه مثبت و چه منفی استفاده کرد تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم.

 منصوریان همچنین درباره حضور تماشاگران در دیدار برابر عراق گفت: اساسی ترین مسئله برعهده شما مطبوعات است. شما یار دوازدهم تیم ملی بوده و این هنر شماست تا ورزشگاه را مملو از تماشاگر کنید و از تیم امید یک قهرمان بسازید. همان کاری که در سال 95 و 96 رسانه‌ها برای تیم ملی به سرمربیگری محمد مایلی کهن انجام دادند. امیدوارم مردم جوان‌ترها را نیز باور داشته باشند تا این تیم با اعتماد به نفس بالا و تشویق تماشاگران ایرانی به موفقیت برسد.

 وی تیم‌های امید ایران و عراق را دو تیم فیزیکی خواند و گفت: تیم‌های ایران و عراق از لحاظ فیزیکی بسیار به هم نزدیک هستند. تیم آنالیز ما بازی عراقی‌ها را به خوبی ارزیابی کرده‌اند. بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم با حمایت تماشاگران موفق شویم. در واقع بازی با عراق در اربیل دومین بازی تدارکاتی و رسمی تیم امید بود که در آن نتیجه گرفتیم.

 سرمربی تیم امید تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم امید در شرایط خوبی قرار دارند و بازیکن مصدوم و محروم نداریم و آماده‌ایم تا بازی قدرتمندانه‌ای را مقابل عراق به نمایش بگذاریم.

 وی در پایان درخصوص عقد قرارداد کادرفنی تیم امید با فدراسیون فوتبال گفت: من تمام تمرکزم روی تیم امید است و هنوز قراردادی ندارم. معتقدم فوتبال دین خود را به من و کادر فنی ادا کرده است. هرچند که قرارداد جزئی از زندگی بازیکنان و مربیان به شمار می رود اما بهرحال بعد از بازی با عراق با مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک گفتگو خواهم کرد تا در مورد تمامی جزئیات برنامه ریزی و توافق کنیم.

 دیدار برگشت تیم‌های فوتبال امید ایران و عراق ساعت 20 فردا پنجشنبه به قضاوت نیشیمورا داور ژاپنی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. تیم کشورمان در مسابقه رفت با تک گل محسن مسلمان به برتری دست یافت.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 2624
بازدید کل : 44681
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1