آخرين شايعات بازار نقل و انتقالات
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 10:59 ::  نويسنده : آرمان

اصغر شرفي، مهرداد پولادي، فريد عابدي، محسن ايران نژاد و کاسيميرو چهره هاي جديد بازار هستند


به نقل از گل- همزمان با تيم هاي ليگ برتري، تيم هاي دسته اولي هم در فصل نقل و انتقالات بيکار نبوده اند و به اميد صعود به دسته بالاتر، خود را مهيا مي کنند. آخرين اخبار از پيوستن مربيان و بازيکنان به تيم هاي مختلف را در ادامه مي خوانيد.



عليزاده با تراکتور تمديد کرد

گفته مي شد ورود اميرقلعه نويي، موقعيت علي عليزاده را در تراکتورسازي به خطر مي اندازد اما اين مهاجم که همچنان بهترين اوت انداز فوتبال ايران است، قرارداد خود را با تراکتور تمديد کرد.

قلعه نويي وقتي مربي استقلال بود، عليزاده را از پرسپوليس به خدمت گرفت ولي اغلب از او به عنوان بازيکن ذخيره استفاده مي کرد. اين درحالي است که عليزاده در فصل گذشته، نمايش بهتري نسبت به سه چهار فصل گذشته اش داشت.



مهرداد پولادي در راه قطر

مهرداد پولادي، هافبک سابق استقلال، در ليگ دهم يکي از بهترين هاي مس کرمان بود و توانست در ليست کارلوس کي روش هم قرار گيرد. پولادي در فصل نقل و انتقالات مورد توجه يکي دو تيم ديگر هم بوده اما گفته مي شود خود او تمايل دارد فوتبالش را فصل آينده در ليگ قطر پيگيري کند.

در هفته گذشته خلعتبري و هادي عقيلي هم به تيم هاي قطري پيوسته بودند و شايد پولادي سومين ايراني اين ليگ در فصل آينده باشد.



محسن ايران نژاد مورد توجه پرسپوليس

پرسپوليس در فصل گذشته در دفاع چپ مشکلات زيادي داشت و نفرات متعددي که آزمايش شدند، هيچ کدام نتوانستند نمره قبولي بگيرند. دراين باره گفته مي شود حميد استيلي، محسن ايران نژاد را زير ذره بين برده و احتمال در يکي دو روز آينده اين مدافع شاهين بوشهر، سرخ پوش شود.



اصغر شرفي و مذاکره با برق

برق شيراز که يکي از قديمي ترين تيم هاي فوتبال ايران است، فصل گذشته با مشکلات مالي فراواني دست به گريبان بود و در نهايت نتوانست به ليگ برتر برگردد. در هفته هاي گذشته هم خبر واگذاري اين تيم، با واکنش پيشکسوتان اين تيم همراه بود که گويا اين مسائل در حال مرتفع شدن است.

برق شيراز براي فصل آينده باب مذاکره را با اصغر شرفي باز کرده که پيش از اين هم روي نيمکت شيرازي ها نشسته است. شرفي سال گذشته فصل خوبي را با ايرانجوان بوشهر آغاز کرد و در حالي که تيمش صدرنشين بود، به علت اختلاف با مديران باشگاه، برکنار شد. آيا مربي تيم ملي در جام جهاني 1978 مي تواند برق را بار ديگر ليگ برتري کند؟



يک پرتغالي در بندرعباس

سابقه حضور پرتغالي ها در بندر عباس به دوره صفويه باز مي گردد. آن موقع جنگ سختي هم در گرفت که پرتغالي ها از مرزهاي جنوبي ايران رانده شدند اما اين بار خبري از جنگ و درگيري نيست! تيم شهرداري بندرعباس که فصل پيش در ليگ يک دوران خوبي را سپري نکرد، باب مذاکره را با آلفردو کاسيميرو مربي پرتغالي آغاز کرده است.

کاسيميرو که دو سال پيش، نفت آبادان را به ليگ برتر آورده بود، فصل پيش به شکلي عجيب از اين تيم اخراج شد.



مهاجم راه آهن در تراکتور

تراکتورسازي براي تقويت خط حمله خود در فصل آينده، در صدد به خدمت گرفتن يکي دو مهاجم است و در اين راستا، فريد عابدي مهاجم فصل پيش راه آهن، امروز در تبريز حضور داشت.

عابدي بلندقامت را پيش از اين در برق شيراز ديده بوديم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 2755
بازدید کل : 44812
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1