پاري سن ژرمن هم پاستوره را مي‌خواهد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه پاري سن ژرمن که به تازگي توسط قطري‌ها خريداري شده، با توجه به قدرت مالي خود به فهرست باشگاه‌هاي خواهان جذب پاستوره اضافه شد.


 

 به نقل از کوريره دلو اسپورت، باشگاه‌هاي ثروتمندي چون رئال مادريد، بارسلونا و چلسي به دنبال جذب خاوير پاستوره هستند و به شدت براي امضاي قرارداد با وي تلاش مي‌کنند.

 در روزهاي گذشته خبرهايي در خصوص ابراز علاقه پاري سن ژرمن نيز شنيده شد که تعجب همه را در پي داشت. اين باشگاه نيز براي جذب وي پيشنهاد فوق العاده‌اي ارائه کرده است. به نظر مي‌رسد منبع تامين اين مبلغ، سرمايه‌ قطري‌هايي است که به تازگي اين باشگاه را خريداري کرده‌اند.

 قطر که ميزباني جام‌جهاني 2022 را به عهده گرفته، همواره تلاش مي‌کند با هزينه‌هاي هنگفت و ايجاد بمب‌هاي خبري، نام کشورش را بر سر زبان‌ها بيندازد زيرا بسياري از کشورهاي دنيا با سپردن ميزباني به اين کشور مخالفت کرده‌اند.

 اکنون آن‌ها با خريد يکي از مطرح‌ترين باشگاه‌هاي کشور فرانسه، قصد دارند در اروپا نيز تيم‌داري کرده و باز هم بتوانند در جهت مطرح کردن نام کشورشان تلاش کنند. آن‌ها با ارائه پيشنهاد به پاستوره نيز نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند و دور از ذهن نيست اگر اين بازيکن با قبول پيشنهاد آن‌ها راهي فرانسه شود.

 پاري سن ژرمن هفته گذشته با امضاي قرارداد با لئوناردو سرمربي پيشين تيم‌هاي ميلان و اينتر توانسته بود نظر بسياري از رسانه‌ها را به خود جلب کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 2684
بازدید کل : 44741
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1