پورحیدری: خیال مظلومی راحت شود به برزیل می‌رود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : آرمان

 

به گزارش سايت رسمي بتصوير خبراشگاه استقلال، منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال یکی از مردان پرمشغله این روزهای استقلال به شمار می‌رود که تمام اوقات کاری خود را در باشگاه می‌گذراند تا امور روزانه تیم به خوبی پیگیری شوند. با او در خصوص مسائل روز تیم گفت‌وگو کردیم.
*آقای پورحیدری در خصوص مذاکره مسئولان تیم با مجید نامجومطلق برای حضور در کادر فنی استقلال صحبت می‌کنید؟
نامجو مطلق یکی از گزینه‌های مظلومی برای حضور در کادر فنی بود که بعد از جلسه‌ای که آقای مظلومی با حاج‌آقا داشتند قرار مذاکره با ایشان گذاشته شد. صحبت‌های اولیه انجام شده و حالا باید ببینیم طرفین به توافق خواهند رسید یا نه اما هنوز چیزی قطعی نشده است.
*گفته می‌شود قرار است آقای مظلومی برای جذب بازیکنان خوب خارجی راهی برزیل شوند.
بله بازیکن را که نمی‌شود از روی CD ارزیابی کرد روی سی‌دی‌ها خیلی کارها می‌شود انجام داد. انشاء‌ا... بعد از اینکه استارت کار تیم زده شد و خیال آقای مظلومی از این بابت راحت شد 4-3 روزی به برزیل خواهند رفت و نفرات موردنیاز تیم را خودش برابر سلیقه‌اش جذب خواهد کرد.
*درباره تمرین‌های استقلال چه نظری دارید؟
به هر حال ما باید از یک جایی استارت کار را بزنیم. مشکل امسال ما درگیری دوجانبه در بازی‌های لیگ و جام‌حذفی بود. متأسفانه بازی‌های حذفی دیر تمام شد و بچه‌ها فرصت کمی برای استراحت داشتند و آنها که باید راهی شهرستان می‌شدند زمان کمتری در اختیار داشتند. با این حال کار جدی ما به زودی آغاز می‌شود و هر روز بازیکنان بیشتری به جمع تیم اضافه خواهند شد.
*این موضوع که گفته می‌شود برخی بازیکنان اعلام کرده‌اند تا مطالبات خود را دریافت نکنند در تمرینات حضور نخواهند داشت چقدر صحت دارد؟
اینطور نیست. الان شخص آقای فتح‌اله‌زاده تلاش زیادی می‌کند تا مشکلات مالی تیم را حل کند و با بازیکنان یکی‌یکی تسویه کنیم. ان‌شاء‌ا... به زودی این موضوع هم ختم به خیر خواهد شد. یک مشکل‌، تربیت‌بدنی به خاطر تبدیل به وزارت ورزش دارد که حل می‌شود و پول استقلال هم به حسابش واریز می‌شود.
*جدایی ایمان مبعلی از استقلال قطعی شد؟
ایمان در حال حاضر امارات است و این موضوع بحثی است که دیروز پیش آمد. او امروز یا فردا برمی‌گردد و مفصل در خصوص وضعیت آن بحث خواهیم کرد.
*پیش از این اعلام شده بود بازیکنانی نظیر انصاری‌فر، رحمتی و آندو امروز جواب نهایی‌شان را برای پیوستن به استقلال اعلام خواهند کرد.
مهدی رحمتی تهران نیست و منتظر بازگشتش هستیم. کریم انصاری‌فر هم همراه تیم امید در عراق است و عصر دوشنبه برمی‌گردد. با آندو هم صحبت‌هایی شده و در نهایت ظرف چند روز تکلیف آنها هم مشخص می‌شود.
*دیدار تیم امید مقابل عراق را چطور دیدید؟
تیم امید برای حضور در این بازی‌ها کار سختی داشت. آنها نه بازی تدارکاتی داشتند و نه اینکه منصوریان همه بازیکنان را در اختیار داشت. بازیکنان امید برای اولین بار در کنار هم قرار گرفتند و به نظرم خیلی با انگیزه کار کردند ضمن اینکه ارتباط خوبی داخل زمین با نیمکت تیم داشتند. امیدوارم بازی روز پنجشنبه هم با برد امیدهای کشورمان همراه باشد اما این تیم باید بازی تدارکاتی داشته باشد. فشار و استرس روی آنها به دلیل اینکه چند سال است نتوانسته‌اند به المپیک راه پیدا کنند زیاد است و باید آنها را کمک کرد تا این کار بزرگ انجام شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 2645
بازدید کل : 44702
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1