يك خبر شگفت انگيز/ تيم اميد بازي رفت را 3-0 باخته بود!
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

بازيکنان تيم اميد از چند ساعت قبل از بازي مي دانستند که بازي رفت را برنده نشده اند، بلکه در اتفاقي عجيب نتيجه به سود عراق رقم خورده است.


فوتبال ايران مملو از اتفاقات شگفت انگيز است که نظيرش در هيچ جاي دنيا پيدا نمي شود. آخرين پرده از اين اتفاقات، امروز رخ داد و ناظر بازي که از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا به تهران آمده بود، به مسئولان تيم اميد ايران اعلام مي کند که نتيجه بازي رفت 3-0 به سود عراق رقم خورده است!

علت تغيير نتيجه بازي رفت، استفاده از کمال کاميابي نيا در اين بازي بوده که دو اخطاره بوده و مسئولان تيم اميد بي توجه به اين قضيه، او را نيمه دوم به زمين فرستاده اند. کنفدراسيون فوتبال آسيا هم پيش از بازي رفت کتباً به فدراسيون ايران اعلام کرده بوده که کاميابي نيا محروم است ولي اين نامه گويا «گم» شده است ! کامیابی نیا در بازی رفت مقابل قرقیزستان در دقیقه 59 و در بازی برگشت در دقیقه 73 کارت زرد گرفته بود که با یک جستجوی ساده بر روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می توان گزارش هر دو بازی رفت و برگشت مقابل قرقیزستان را دید. این اتفاق در حالی افتاده است که برخی از رسانه ها هم قبل از بازی رفت با عراق به این موضوع اشاره کرده بودند و حتی حضور کامیابی نیا در زمین باعث تعجب گزارشگر بازی نیز شد!

اين اتفاق تاسف بار، از ظهر امروز جو تيم اميد را به هم ريخت و بازيکنان بي روحيه چنين نمايش نااميد کننده اي را رقم زدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 2685
بازدید کل : 44742
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1