تيم بزرگ مربي بزرگ مي خواهد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : آرمان

جعفري مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: تراکتورسازي يک تيم بزرگ است که نياز به يک مربي بزرگي دارد.


 

سردار محمد حسین جعفری با اشاره به اهمیت جذب یک مربی بزرگ برای این تیم اظهار داشت: فراز کمالوند طی سه سال حضور خود در تراکتورسازی، برای این تیم زحمات زیادی کشید که باید یادی از او در این مراسم کرده باشیم اما نباید منکر این امر شد که تراکتورسازی تیمی پرطرفدار و بزرگ است که نیاز به یک مربی بزرگی نیز دارد.

 وی افزود: ما پس از بررسی های مختلف و با بهره مندی از حمایت مسئولان استان و اعضای هیئت مدیره باشگاه، با آقای قلعه نوعی به توافق رسیدیم تا در فصل آینده لیگ برتر سرمربی تیم تراکتورسازی باشد.

 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که حس رضایت و خرسندی در صحبت هایش موج می زد، آرزوی آسیایی شدن تیم فوتبال این باشگاه را محقق دانست و گفت: خواسته هواداران تیم تراکتورسازی، کسب نتایج خوب و در نهایت بدست آوردن سهمیه آسیایی است که امیدوارم با همت و تلاش همه عوامل اعم از رسانه ها، هواداران، مسئولان، اعضای باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و سایر عوامل بتوانیم به این مهم دست یابیم.

 وی در عین حال کسب سهمیه آسیایی را منوط به یکدل شدن خواند و تصریح کرد: هواداران از ما افتخار آفرینی و کسب سهمیه آسیا می خواهند که این امر فقط با یکدل بودن و عمل کردن به برنامه های مدنظر صورت خواهد پذیرفت.

 جعفری درخصوص اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی نیز خاطرنشان ساخت: هیئت مدیره باشگاه با همان اعضای فصل قبل به کار خود ادامه خواهد داد و فکر نمی کنم عضو جدیدی به این جمع اضافه شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 2606
بازدید کل : 44663
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1