اطاعيه فدراسيون فوتبال درباره بازي رفت تيم اميد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

فدراسيون فوتبال اعلام کرد فيفا حکمي در مورد بازنده شدن ايران در بازي رفت مقابل عراق صادر نکرده است.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، به دنبال اظهار نظرهاي مختلف در خصوص اتفاقات رخ داده در مورد تيم اميد و مسابقه رفت اين تيم مقابل عراق فدراسيون فوتبال اطلاعيه زير را صادر کرد:

" کميته انضباطي فيفا طي نامه اي به مورخ 22 ژوئن، علت استفاده غيرمجاز از بازيکن تيم اميد کمال الدين کاميابي نيا را جويا شد و تا تاريخ اول جولاي(جمعه 10 تير) از اين فدراسيون خواست تا مدارک و مستندات خود را مبني بر دليل استفاده از اين بازيکن را به فيفا اعلام کند. پيرو آن، ديروز (پنج شنبه) جلسه اي در فدراسيون فوتبال تشکيل شد و پس از آن مقرر شد از کادر فني تيم ملي خواسته شود تا از بازيکن فوق الذکر استعلام شود که آيا در دو بازي قبل دو اخطاره شده است يا خير؟ متعاقب آن اين موضوع به تاييد اين بازيکن رسيد و فدراسيون فوتبال تاکيد کرد که در بازي برگشت از اين بازيکن استفاده نشود و متعاقب آن سرمربي تيم اميد با مشورت سرمربي تيم ملي بزرگسالان تصميم گرفتند تا بازيکنان نيز در جريان مختلف موضوع قرار گرفته تا با انسجام هرچه بيشتر تيمي و با تمهيدات ويژه اي که اتخاذ مي کنند، بتوانند با تعداد گل هاي بيشتري تيم ملي عراق را شکست دهند تا صعودشان به مرحله بعد، صرفنظر از رايي که کميته انضباطي فيفا اعلام خواهد کرد، باشد.

از سويي ديگر مقرر شد کليه اطلاعات مربوط به تيم اميد در جلسه اي مشترک که في مابين کادر فني قديم و کادر فني جديد آن تشکيل شده بود به اطلاع آن رسانده شود، علاوه بر اينکه خود بازيکن همانگونه که به مسئولين قديم تيم اميد اين امر را مطرح کرده بود، بايد به مسئولين جديد تيم اميد نيز اعلام مي کرد که اين امر محقق نشد.

از طرف ديگر در جلسه هماهنگي پيش از ديدار تيم ملي مقابل عراق (در اربيل) ناظر ديدار ليستي 22 نفره از بازيکنان تيم اميد ارائه کرد که در آن نيز نام اين بازيکن قيد شده بود و هيچ اسمي از محروم بودن آن اعلام نشده بود و اين در حالي بود که ناظر ديدار اجازه بازي کردن به سيد ايمان موسوي را به دليل نداشتن کارت بازي نداد و مدارکي ارائه کرد که اين بازيکن در ديدارهاي قبلي کارت بازي داشته و در اين ديدار به دليل عدم ارائه کارت، اجازه بازي کردن ندارد. همچنين در ليستي که در ابتداي اين ديدار ارائه شد در بخش Not Eligible که اسامي محرومان قيد مي شود هيچ اسمي از هيچ بازيکني قيد نشده بود و اين خود دليلي بود بر اينکه اين بازيکن مي تواند در اين ديدار به ميدان برود.

به هر صورت به دستور رياست فدراسيون و با حضور کليه مسئولين ذيربط، فردا جلسه اي در فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد تا حسب موضوعات مطروحه تصميم گيري شود و نتايج آن متعاقبا از طريق سايت رسمي فدراسيون به اطلاع عمومي خواهد رسيد. مدارک و مستندات به پيوست همين



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 2653
بازدید کل : 44710
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1