صادقي: مجيدي گفت مشكلت حل شده و به استقلال برمي‌گردي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجيدي با من تماس گرفت و گفت که مشکلت حل شده و به استقلال برمي‌گردي.


 

اميرحسين صادقي که براي تماشاي ديدار تيم ملي اميد مقابل عراق به ورزشگاه آزادي آمده بود در خصوص شايعاتي که پيرامون بازارگرمي او براي فصل آينده به گوش مي‌رسد اظهار داشت: 12 روز است که تلفن همراهم خاموش است و هيچ صحبتي انجام ندادم. منتظر تماس باشگاه استقلال هستم و همچنان اعلام مي‌کنم اولويتم استقلال است.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود به خاطر مشکلات اخلاقي در فصل گذشته در ليست فصل گذشته جايي ندارد گفت: فرهاد مجيدي با من تماس گرفت و گفت مشکلت حل شده و به زودي به استقلال برمي‌گردي.
صادقي در خصوص اينکه مگر مجيدي چه نقشي در اين قضيه دارد گفت: او بزرگتر تيم است و حتما از همه اتفاقات خبر دارد.

مدافع استقلال در خصوص مذاکره‌اش با باشگاه پرسپوليس گفت: اصلا چنين چيزي نيست و من صحبتي با پرسپوليس انجام ندادم. با تيم‌هاي ديگر هم مذاکره نکردم و تا چند روز آينده تکليفم مشخص شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 2663
بازدید کل : 44720
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1