گزارشي از نقل و انتقالات ليگ برتر
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : آرمان

با گذشت 13 روز از فصل نقل و انتقالات، فقط 10 تيم در بازار تابستاني خريد بازيکن فعال بوده اند و 8 تيم ديگر هنوز بازيکن جديد به خدمت نگرفته اند.


 

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از روز 20 خرداد آغاز شده است و با گذشت 13 روز بازیکنان زیادی بین تیمهای مختلف جابجا شده اند. در این گزارش که به نقل و انتقالات انجام شده در دو هفته اول می پردازد، فقط بازیکنانی که قرارداد رسمی بسته اند مد نظر بوده است.

استقلال تهران: آبی پوشان تهرانی با وجود سر و صدای فراوانی که در هفته اول به راه انداختند تاکنون فقط موفق به ثبت قرارداد یک بازیکن شده اند. علی حمودی( فولاد خوزستان) تنها بازیکن رسمی استقلال تا این لحظه است و میثم حسینی(گسترش فولاد) نیز با این تیم قرارداد داخلی بسته است. جاسم کرار عراقی هم قول داده است که آبی پوش می شود، ولی قرارداد رسمی با این تیم امضا نکرده است.
 

پرسپولیس تهران: تنها خرید رسمی قرمزپوشان نیز فقط علی کریمی(شالکه آلمان) بوده است. بعد از مشخص شدن وضعیت سرمربی پرسپولیس، از روز شنبه باید شاهد ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم بود.

نفت آبادان: از تیمهای فعال در بازار نقل و انتقالات بوده است که تاکنون هادی رمضانی(پاس همدان) سیامک کوهنورد( نفت تهران) میثم امیری، فونیکه سی( ایرانجوان بوشهر) و والری الکسانیان( اولیسس ارمنستان) را به لیست خود اضافه کرده است. نفت 3 سهمیه بازیکن خارجی را پر کرده و فقط یک آسیایی دیگر می تواند به خدمت بگیرد.

سایپا کرج: نارنجی پوشان البرز که معمولاً در فصل های نقل و انتقالات فعالیت زیادی ندارند، تاکنون دو بازیکن از دیگر تیم نارنجی لیگ برتر را به کرج کشانده اند: پیروز قربانی، محمد منصوری ( مس کرمان).

سپاسی شیراز: سومین تیم تازه وارد به لیگ یازدهم تاکنون با چند بازیکن سرباز قرارداد امضا کرده است: سعید قزلکچی( سایپا کرج) صالح خلیل آزاد( راه آهن) هادی ایمانی( استیل آذین) عباس کاظمیان( آلومینیوم هرمزگان) حکیم حزباوی پور(تربیت یزد).

داماش گیلان: امیر عابدینی مدیر کار بلد داماشی ها در سکوت خبری کار جذب بازیکنان را به پیش می برد. این تیم بیشترین خرید را تا امروز داشته و با ابوذر رحیمی( راه آهن)میلاد زنیدپور، محمد غلامی(استیل آذین) جهانگیر عسگری( پیکان) عباس آقایی(گسترش فولاد) حامد شیری(نساجی مازندران) فرزاد محمدی(نفت مسجد سلیمان) قرارداد رسمی امضا کرده است.

فولاد خوزستان: رشید مظاهری(استقلال اهواز) سروش رفیعی( سپاسی شیراز) امیر شرفی(استقلال اهواز) حکیم نصاری( نفت مسجد سلیمان) امید خالدی( نیرو زمینی تهران) بازیکنان جدید فولاد هستند. این تیم عبداله کرمی( شاهین بوشهر) را نیز به خدمت گرفته است، اما گویا هنوز قراردادی امضا نشده است.

صبای قم: عبداله ویسی سرمربی صبا به یک خانه تکانی اساسی دست زده است و جالب اینکه هنوز هیچ بازیکن لیگ برتری را نیز به خدمت نگرفته اند. این تیم با احمد خرمالی(الومینیوم هرمزگان) محمود تیغ نورد(الومینیوم هرمزگان) رسول بروش، حسین حجازی پور(شهرداری یاسوج) مجید هوتن(نساجی) کریم اسلامی(اتکا گرگان) و میلاد سلیمان فلاح قرارداد امضا کرده است. صبا متحول شده ترین تیم لیگ یازدهم خواهد بود و باید دید آیا این خانه تکانی اساسی جواب خواهد داد یا خیر.

تراکتورسازی تبریز: احسان حاج صفی(سپاهان)سیاوش اکبرپور(استیل آذین) و احمد آل نعمه( شاهین بوشهر) 3 بازیکنی هستند که مسولین باشگاه رسماً نام آنها را به عنوان بازیکن جدید تیمشان در لیگ یازدهم معرفی کرده اند.علی مولایی نیز که فصل پیش در گسترش فولاد به صورت قرضی حضور داشت، به تراکتور بازگشته است.


مس کرمان: صمد مرفاوی قصد تغییرات زیاد در تیمش را ندارد و با وجود 3 مدافع ملی پوش در تیم امید، مسی ها تنها آرارات آراکلیان(بانانتس ارمنستان) را به خدمت گرفته اند تا جانشین 3 مدافع میانی جدا شده شان (قربانی، باقری ها، دیاز) باشد.

به جز این تیم ها، 8 تیم دیگر تاکنون بازیکنی را رسماً به خدمت نگرفته اند و اسم های مطرح شده فقط گمانه زنی بوده است. سپاهان با عماد رضا به توافق رسیده، اما این بازیکن با باشگاه الزمالک مصر قرارداد دارد. ذوب آهن ، نفت تهران، ملوان و شهرداری تبریز نیز هنوز بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته اند. راه آهن و مس سرچشمه هم تیمهایی هستند که وضعیت مدیریتی شان در هفته آینده مشخص می شود و شاهین بوشهر نیز هنوز سرمربی ندارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 2647
بازدید کل : 44704
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1