آخرين وضعيت استقلال در نقل و انتقالات
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : آرمان

معاون باشگاه استقلال آخرين نقل و انتقالات اين تيم را تشريح کرد.


 

علي‌نظري جويباري درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات استقلال خبرهاي زير را مطرح کرد:

*با وجود بلاتکليفي از ساير تيم‌ها جلو هستيم
با توجه به مشخص شدن وزير ورزش در بلاتکليفي به سر مي‌بريم اما با اين حال کار خود را انجام مي‌دهيم و نسبت به تيم‌هاي ديگر جلو هستيم، اما آن طور که خودمان مي‌خواهيم راضي نيستيم.

*با انصاري‌فرد فردا مذاکره مي‌کنيم
قرار است فردا با کريم انصاري فرد مذاکره کنيم البته ظاهرا اين بازيکن با پرسپوليس مذاکره داشته است، اما باشگاه استقلال از همان روز اول نقل و انتقالات اعلام کرد نه روي بازيکني حساب مي‌کنم و نه به طور قاطع مي‌گويم کسي را جذب کرده‌ايم. پرسپوليس و استقلال بيشتر از 6 بازيکن ليگ برتري نمي‌توانند بگيرند.

* با حقيقي مذاکره کرديم چون نمي‌توانستيم بيکار بنشينيم
براي اينکه يک دروازه بان اول داشته باشيم با رحمتي، کردان و محمدي و حقيقي مذاکره کرديم چون نمي‌توانستيم بيکار بنشينيم. حقيقي که با پرسپوليس قرار داد بست. کردان که اعلام کرد که مي‌خواهد در ذوب آهن بماند از بين رحمتي و محمدي يکي را جذب خواهيم کرد.

*با رحمتي فردا مذاکره مي‌کنيم
در اين چند اين وقت که صحبت از مذاکره با رحمتي بوده با 4 نفر صحبت کرديم به جز خود رحمتي هنوز با خودش رو در رو صحبت نکرده‌ايم، قرار است فردا يا پس فردا با او صحبت کنيم اين رقم‌هاي که در روزنامه‌ها مطرح مي‌شود هنور از زبان خود رحمتي نشنيده‌ايم، اگر اين رقم‌ها درست باشد که نمي‌توانيم مراجعت کنيم. هر رقمي که از دهن خود رحمتي بيرون بيايد براي استقلال ملاک همان است. اگر رحمتي را جذب کنيم، محمدي را نمي‌گيريم چرا که محمدي خودش گزينه يک گلري است.

*‌با طالبي يکشنبه يا دوشنبه مذاکره مي‌کنيم
فرشيد طالبي در دبي به سرمي‌برد، اما يکشنبه يا دوشنبه با او مذاکرات را نهايي مي‌کنيم. با اين بازيکن به توافق رسيديم. وي تنها بازيکني بود که وقتي با او مذاکره کرديم گفت: هر مبلغي که به ساير مدافعان استقلال مي دهيد به من هم همان را بدهيد.

*از مذاکره با داداش‌زاده بي‌خبرم
پرويز مظلومي يک سري صحبت‌ها با نامجو مطلق داشت اما ظاهرا به توافق نرسيدند. به هر حال بايد جايگاه‌ها مشخص شود و از مذاکره با داداش‌زاده بي‌خبرم، اما با چند مربي خارجي در حال مذاکره هستم.

* ميداودي بازيکن استقلال است
بدون شک ميلاد ميداودي بازيکن استقلال است اما باشگاه به او بدهکار است. نه تنها او بقيه بازيکنان هم از استقلال پول مي‌خواهند. به خاطر مسدود شدن حساب‌هاي سازمان تربيت بدني نتوانستيم پول بگيريم، اما به زودي مشکل ميلاد و ساير بازيکنان را حل مي‌کنيم.

*برهاني و مجيدي به زودي در تمرينات شرکت مي‌کنند
آرش برهاني در دبي است، اما قرار است به زودي در تمرينات‌ شرکت کند. فرهاد مجيدي هم ظاهرا با خود پرويز مظلومي هماهنگ کرده اما به زودي او هم در تمرينات شرکت مي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 2621
بازدید کل : 44678
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1