جيان پيرو گاسپريني مربي اينتر شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : آرمان


 

مربي باتجربه با امضاي قراردادي 2 ساله جانشين لئوناردو خواهد شد


 

سران باشگاه اینتر اعلام کردند که جیان پیرو گاسپرینی ، مربی سابق جنوا، هدایت نرآتزوری را در دست خواهد گرفت.

طبق بیانیه رسمی منتشره از سوی مسئولان باشگاه اینتر این مربی 53 ساله با امضای قراردادی دو ساله هدایت نرآتزوری را عهده دار خواهد شد

این در حالی است که گمانه زنی های فراوانی درمورد مربی آتی اینتر به گوش می رسید و انتشار یک بیانیه در وب سایت رسمی اینتر کافی بود تا به تمام این شک و شبهات پایان داده شود. در این بیانیه می خوانیم:« جیان پیرو گاسپرینی ، مربی آتی اینتر است.بعد از انجام تمام توافقات و مراسم رسمی، این خبر به صورت رسمی منتشر شد؛ به زودی زمان معارفه رسمی مربی جدید اینتر اعلام خواهد شد.»

در ادامه این بیانیه می خوانیم:« گاسپرینی 53 ساله قراردادی دو ساله را امضا خواهد کرد و درکنار کادر فنی اینتر با دو دستیار جدیدش، برونو کانئو و لوکا تروچی ، مربی بدنسازش ، به فعالیت خواهد پرداخت.»

پیش از این ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر اعلام کرده بود که مربی تیمش را تا پایان این هفته معرفی می کند. موراتی در این رابطه گفت:« از این انتخاب کاملا راضی هستم و برای گاسپرینی آرزوی موفقیت می کنم.»

بدین ترتیب گاسپرینی جانشین لئوناردویی می شود که در دسامبر سال گذشته به جای رافائل بنیتس هدایت اینتر را در دست گرفت و این تیم را قهرمان جام حذفی ایتالیا نمود و در جایگاه دوم جدول سری آ قرار داد.

گاسپرینی از ماه نوامبر و بعد از اخراج از سوی مسئولان جنوا بیکار بود. او در سال 2007 توانست تیم سابقش را به رقابتهای سری آ بازگرداند.

جیان پیرو گاسپرینی، متولد 26 ژانویه سال 1958 در ایالت تورین فوتبالش را در تیم جوانان یوونتوس و با پست بازیکن میانی آغاز کرد.بعد از یک فصل حضور در ترکیب یوونتوس در فصل 7-1976 به صورت قرضی به رجینا منتقل شد وبعد از آن برای تیمهای پالرمو، کاوه سه ، پیستویه سه ، پسکارا، سالرنیتانا و ویس پسارو بازی کرد و در سال 1993 با فوتبال در عرصه باشگاهی خداحافظی کرد.

دقیقا یک فصل بعد و در سال 1994 به عنوان مربی تیم جوانان یوونتوس مشغول به کار شد و تا سال 2003 به تیم تورینی خدمت می کرد.

گاسپرینی سالهای 2003 تا 2006 را روی نیمکت مربیگری کروتونه سپری کرد و در سال 2006 هدایت جنوا را در دست گرفت و تا سال 2010 مربیگری جنوا را دراختیار داشت.گاسپرینی در ماه نوامبر سال 2010 از هدایت جنوا برکنار شد و تا پیش از این، هدایت تیمی را در دست نداش.

جنوا در فصل 9-2008، با گاسپرینی در رده پنجم سری آ قرار گرفت و این بالاترین جایگاهی بود که این تیم ایتالیایی در 19 سال اخیر به آن دست یافته بود و حتی به رقابتهای لیگ اروپا راه یافت و بازیکنانی مثل دیگو میلیتو و تیاگو موتا را شکوفا کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 2633
بازدید کل : 44690
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1