تاکيد عزيز محمدي بر رعايت سقف قرارداد از سوي بازيکنان
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

رئيس سازمان ليگ فوتبال حرفه‌اي با تاکيد بر رعايت سقف قرارداد گفت: سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، محسن بنگر و سيد جلال حسيني زياده‌خواهي مي‌کنند.


 

 رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه بازيکناني که بيش از سقف قرارداد دستمزد بگيرند منشوري خواهند شد، گفت: بازيکناني که بيش از سقف قرار داد بگيرند منشوري نيستند و فقط کارت بازي برايشان صادر نمي‌شود و يک فصل بايد بيرون از گود بنشينند.

 محمدي در مورد اينکه فصل گذشته نيز چنين تهديد‌هايي کرد اما آن تهديد‌ها عملي نشد گفت: اين فصل وضعيت فرق مي‌کند و خيلي زود اطلاع رساني کرده‌ايم و مديران باشگاه‌ها در جريان قرار گرفته‌اند.

 رئيس سازمان ليگ فوتبال حرفه‌اي در مورد اينکه اين قانون باعث شده دروازه‌باني مثل مهدي رحمتي درخواست دستمزد بالا کند، اظهار داشت: رحمتي زياده‌خواهي مي‌کند و اين مسئله ربطي به قانون ممنوعيت جذب دروازه‌بان‌ خارجي ندارد. مگر در پست‌هاي سيد جلال حسيني، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري و محسن بنگر جذب بازيکن خارجي ممنوع است که آنها هم زياده‌ خواهي مي‌کنند؟

 عزيز محمدي در مورد ممنوعيت جذب دروازه‌بان خارجي در ليگ برتر و اينکه اين قانون پشتوانه‌سازي نکرده و فقط باعث افزايش رقم قرارداد برخي دروازه‌بان‌ها شده است گفت: اين قانون بسيار خوب است و پشتوانه‌سازي هم کرده است. اين همه دروازه‌بان در ليگ برتر از کجا آمده‌اند؟ اين قانون اشکالي ندارد.

 محمدي در مورد اينکه آيا اين خبر را شنيده که رحمتي از باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال درخواست دستمزد يک ميليارد توماني کرده گفت: اين مبلغ صحت ندارد و او رقمي در حدود هفتصد هشتصد ميليون تومان درخواست کرده است.

 وي در مورد اينکه آيا باشگاه‌ها نامه‌اي مبني بر درخواست محروميت بازيکني به دليل دستمزد زياد به سازمان ليگ ارايه کرده‌اند يا نه تاکيد کرد: چنين نامه‌اي به سازمان ليگ نيامده است.

 محمدي در مورد وضعيت لوکا بوناچيچ و گلايه‌هاي باشگاه شاهين بوشهر گفت: بوناچيچ منشوري نيست. فقط از او خواسته‌ايم به سازمان ليگ بيايد تا در مورد برخي مصاحبه‌هايش به او تذکراتي بدهيم و اينکه سقف قرارداد را رعايت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 2624
بازدید کل : 44681
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1