واكنش هدايتي درباره شايعات خريد راه‌آهن
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : آرمان

مالک باشگاه استيل‌آذين درباره شايعاتي مبني بر خريد باشگاه راه‌آهن توسط وي گفت: پرداخت 11 ميليارد تومان براي خريد راه‌آهن منطقي نيست.


 

حسين هدايتي گفت: با اصرار دوستان و برخي مسئولين انگيزه اي بالا دارم تا در سطح اول فوتبال کشور ( ليگ برتر ) فعاليت داشته باشم و در همين راستا نيز پيشنهاداتي از چند باشگاه ليگ برتري جهت واگذاري امتيازاتشان دريافت نموده ام.

مالک باشگاه استيل آذين ادامه داد: باشگاه راه آهن براي فروش امتيازش شش ميليارد تومان قيمت گذاري نموده و پنج ميليارد نيز بدهي و تعهدات اين باشگاه به ديگران است که با اين وصف صرف هزينه ده تا يازده ميليارد توماني براي در اختيار گرفتن باشگاه راه آهن عقلاني و منطقي نيست.

وي افزود: همانطور که گفتم از چندين باشگاه ليگ برتري پيشنهاد بدستم رسيده که حاضرند بدون دريافت وجهي و تنها با اين شرط که هزينه‌هاي جاري باشگاه به عهده من باشد امتياز خود را واگذار نمايند، که در حال بررسي آن هستم و در صورت مهيا شدن شرايط در روزهاي آتي در اين خصوص اقدام خواهم نمود و خبر موثق آنرا از طريق سايت باشگاه استيل آذين اعلام خواهم نمود.

هدايتي در خصوص همکاري با علي دايي گفت: علي دايي اسطوره فوتبال ايران، دوست خوب من است و افتخار مي‌کنم در صورت حضور در ليگ برتر و تمايل ايشان سکان هدايت تيم خود را به او بسپارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 2659
بازدید کل : 44716
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1