بازگشت استقلال اهواز به ليگ يك با خريد امتياز
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 18:26 ::  نويسنده : آرمان

نماينده مردم اهواز در مجلس از رايزني‌هاي صورت گرفته براي خريداري امتياز يک تيم براي حضور استقلال اهواز در مسابقات ليگ يک خبر داد.


 

 به نقل از سايت خانه ملت، سيد شريف حسيني گفت: براي خريد امتياز باشگاهي جهت حضور استقلال اهواز در ليگ يک باشگاه‌هاي فوتبال ايران، تلاش‌هاي مؤثري صورت گرفته است.

 نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: در نشست‌هاي صورت گرفته سرمايه گذار اعلام آمادگي کرده و با نهايي شدن توافقات به زودي شاهد حضور استقلال اهواز در ليگ يک خواهيم بود.

 وي افزود: در حال حاضر تيم‌هايي در ليگ يک فوتبال باشگاههاي کشور حضور دارند که تمايل دارند امتياز تيم‌شان را به فروش برسانند؛ البته در صورت عدم توافق استقلال اهواز در همان ليگ دو با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

 عضو فراکسيون ورزش مجلس، ظرفيت فوتبالي استان خوزستان را حضور بيش از دو تيم در ليگ برتر ارزيابي و اضافه کرد: در صورت حضور استقلال اهواز در مسابقات اين تيم با نام استقلال صنعتي اهواز حضور پيدا خواهد کرد.

 پس از واگذاري تيم استقلال اهواز به بخش خصوصي اين تيم دچار بحران شد و با سقوط از ليگ برتر وليگ يک در فصل گذشته، روانه ليگ دو شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 2640
بازدید کل : 44697
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1