5 چهره درجه اول بازار نقل‌وانتقالات
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : آرمان


 

اين‌ها بازيکن‌هايي هستند که مهم‌ترين چهره‌هاي نقل و انتقالات در روزهاي آينده خواهند بود.


 

بعد از اين‌که موج اول بازار نقل وانتقالات با جذب جاسم کرار به استقلال و علي کريمي به پرسپوليس و سفر 3، 4 نفر از برترين‌هاي ليگ به قطر و امارات به پايان رسيد حالا به نظر مي‌رسد اين بازار وارد موج دوم خود شده و در روزهاي آينده بايد شاهد چند انتقال درشت و مهم ديگر باشيم. اين‌ها بازيکن‌هايي هستند که مهم‌ترين چهره‌هاي نقل و انتقالات در روزهاي آينده خواهند بود.

 
1-سيدجلال حسيني
 
 

 
 

سپاهاني‌ها مي‌گويند با توجه به رفتن عقيلي به هر قيمتي او را حفظ مي‌کنيم. ابهران مدعي است تراکتورسازي فردا با او قرارداد مي‌بندد. استقلال اعلام کرده 4ملي‌پوش در روزهاي آينده با اين تيم قرارداد خواهند بست که لابد يکي از آن‌ها سيدجلال است. و بالاخره پرسپوليس هم به سبک خود و به شکلي کاملا مخفي(!) در حال مذاکره با اوست. بنابراين در مورد جلال حسيني فقط مي‌توان گفت او سال آينده در يکي از اين 4تيم بازي مي‌کند.

 
 
 
2-کريم انصاري‌فر
 
 

 
 

خيلي صادقانه اعلام کرده سال آينده در تيمي بازي مي‌کند که آسيايي باشد و پول بيبشتري بدهد. پس تراکتورسازي را بايد از بين گزينه‌هاي او حذف کرد. سپاهان هم که بيشتر از سقف قرارداد نمي‌دهد. پرسپوليس هم که خواب است! با اين حساب لابد او هم يکي ديگر از همان 4ملي‌پوشي است که به استقلال خواهد رفت. البته اگر پرسپوليس به موقع از خواب بيدار نشود. در مورد تيم آينده کريم مشاوره‌هاي دايي هم نقش مهمي را ايفا خواهد کرد، اما بعيد است فلشي که شهريار به همشهري خود نشان مي‌دهد به سمت پرسپوليس باشد.

 
 
 
3- محمد نصرتي
 
 
 
 
 

اين هم از آن اتفاقات نادر است که مدافعي که اتوگل‌هايش از خودش مشهورتر است به سوژه مهم بازار نقل و انتقالات تبديل شده. نصرتي را استقلال و پرسپوليس و سپاهان مي‌خواهند و تراکتور هم اعلام کرده او در تبريز ماندني است. هر چند هواداران تراکتور چندان گرايش مثبتي نسبت به او ندارند. نصرتي يک قرارداد داخلي هم با استقلالي‌ها دارد که مي‌تواند نقش مهمي در اين معادله ايفا کند.

 
 
 
4-آندرانيک تيموريان
 
 

 
 

او هم يک وجه مشترک با تمام بازيکن‌هاي اين ليست دارد: فتح‌الله‌زاده به شدت خواهان اوست و کاشاني جز اين‌که گاهي نامش را تکرار کند کاري به کار او ندارد! تبريزي‌ها مي‌گويند آندو در تبريز ماندگار مي‌شود اما اين ادعا را خيلي نمي‌توان جدي گرفت. راستي؛ آندو پيشنهاد خارجي ندارد.

 
 
 
5-مهدي رحمتي
 
 

 
 

به نظر مي‌رسد تکليف اين يکي از بقيه معلوم‌تر باشد. با توجه به اين‌که هر دو دروازه‌بان سال گذشته استقلال در عرض يک روز با تيم‌هاي جديد خود قرارداد بستند ظاهرا آبي‌ها با رحمتي به توافق رسيده و از آمدن او مطمئن شده‌اند. فروش طالب‌لو و محمدي شرط اصلي رحمتي براي آمدن به استقلال بود که برآورده شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 2632
بازدید کل : 44689
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1