پايان ترديدهاي دو دروازه‌بان استقلال
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : آرمان

آيا استقلال با ترکيب رحمتي و شعباني به کار ادامه خواهد داد؟ پاسخ به اين سوال را فقط پرويز مظلومي مي‌داند


 

سیدمحمد سهرابی
 
استقلال تهران تيم پرمهره‌اي است. آنها فصل گذشته در همه پست‌ها بازيکنان شاخصي را در اختيار داشتند و در پست دروازه‌باني هم دو دروازه‌بان معروف ايران رقابت پرتنشي را به همراه يکديگر به پايان رساندند، رقابتي که در نهايت مسئولان اين تيم را به اين نتيجه رساند که امسال فقط يک دروازه‌بان شاخص داشته باشند.
در روزهاي گذشته بعد از آنکه اعلام شد مهدي رحمتي با استقلال به توافق نرسيده است اين دروازه‌بان مجدداً‌ به جمع خريدهاي احتمال استقلال بازگشت و علي فتح‌الله‌زاده امروز اعلام کرد که باشگاه مطبوعش با رحمتي به توافق نهايي رسيده است.
با انتشار اين خبر در باشگاه استقلال ناگهان دو اتفاق مهم افتاد؛ اول حضور وحيد طالب‌لو در باشگاه سايپا و دوم قرارداد محمد محمدي با تيم داماش. در اين اوضاع و احوال و با توجه به انتشار اين خبر که رحمتي از استقلال چک هم دريافت کرده است حالا استقلال تنها به يک گلر دوم نياز دارد.
آبي‌ها امروز در سايت خود با مازيار شعباني دروازه‌بان تيم اميد استقلال مصاحبه کرده و وي اعلام کرده است با توجه به اينکه در رده سني اميد بازي مي‌کند مي‌تواند همچنان در کنار استقلال باشد، اما او بعد از اتمام تحصيل به هر حال بايد به يک تيم نظامي برود.
آيا استقلال با ترکيب رحمتي و شعباني به کار ادامه خواهد داد. پاسخ به اين سوال را فقط پرويز مظلومي مي‌داند اما نکته مهم اين است که به هر حال احتمال مصدوميت سيدمهدي رحمتي وجود دارد بازيکني که فصل گذشته در بيش از 80 حضور پيدا کرد اما ظاهرا استراحت کافي‌اي در اين مدت داشته است و با نهايت توان به حراست از دروازه استقلال خواهد پرداخت.
در اين بين نکته‌اي بايد مورد توجه قرار بگيرد و آن جدايي طالب‌لو به عنوان يک بازيکن اصيل استقلالي است که به هر حال ديروز يا زود به جمع آبي‌ها بازخواهد گشت گرچه مشخص نيست چه زماني اين اتفاق رخ خواهد داد.
طالب‌لو که با جدايي مرفاوي اميدوار به پوشيدن پيراهن شماره يک استقلال بود حالا آينده‌اش را در جاي ديگري جستجو خواهد کرد جايي که شايد اعتماد سرمربي به او وحيد را به همان فرمي که از وي انتظار داريم بازگرداند. به هر حال نبايد از ياد برد که روزي طالب‌لو دروازه‌باني بسيار باارزش‌تر از رحمتي به نظر مي‌رسيد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 44691
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1